شریف برادارن کیا چاہتے ہیں۔۔۔؟

ارشد سلہری
مسلم لیگ ن کا جنم ضیاء آمریت کی کوکھ سے ہوا ہے ۔ دوسرے لفظوں میں آمریت کی جائز اولاد ہے اور جمہوریت کی ناجائز اولاد ہے ۔ ایک ایسا مفاداتی گروہ ہے جس میں پراپرٹی ڈیلرز، رسہ گیر ، قبضہ مافیا ،جعل ساز اور انسان دشمن کاروبار کرنے والے جعلی ادویات اور منشیات وغیرہ شامل ہیں ۔ ان سے بھلائی ، انسان دوستی اور جمہوری قدروں کی توقع کرنا خود کو فریب دینے والی بات ہے ۔شریف برادران کا اپنا کرادر مشکوک ہے ۔ کئی قسم کے اخلاقی اور غیر اخلاقی واقعات میں ان کا نام آتا رہتا ہے جبکہ شہباز شریف تو راسپوٹین کا کرادر نظر آتے ہیں ۔
ٓآزادی اور انقلاب مارچ کے انقلاب اور طاہرالقادری کی پاکستان آمد سے لیکر آج تک حکمرانوں کی پالیسی اور رویہ اس امر کو ظاہر کرتا ہے کہ شریف برادران فسطائیت پر اتر آئے ہیں ، ایسا لگتا ہے جیسے سب کچھ ایک طے شدہ سکرپٹ کے مطابق کیا جا رہا ہے ،حکمران ایسی صورتحال پیدا کرنے کے درپے ہیں کہ جس سے ایک طرف تو عام عوام اپنے مسائل اور پریشانیوں کو بھول کر پیدا شدہ حالات میں الجھے رہیں دوسری طرف حالات اس نہج پر پہنچ جائیں کہ حکومت کا خاتمہ ہوجائے اور شریف برادران مظلومیت کا رونا رو سکیں کہ انہیں کام نہیں کرنے دیا گیا ورنہ وہ ملک کو ایشین ٹائیگر بنا دیتے ۔ماڈل ٹاون سمیت گجرانوالہ میں حملے حکومت کی بد نیتی کو ظاہر کرتے ہیں ۔ورنہ عمران اور طاہر القادری حکومت کے لئے کوئی خطرہ نہیں ہے ۔ شرلف برادران اپنے انتخابی وعدوں اور دعووں کے بر عکس کچھ نہیں کر پائے ہیں بلکہ شریف برادران اور مسلم لیگ ن نے حسب روایت حکومتی مزے اڑانے اور مال بنانے جیسے منصوبے ہی تشکیل دیے ہیں ۔شریف برادران اب ملک کو خانہ جنگی کی طرف لیجانے کی ایک گھناونی سازش میں مصروف ہیں ۔ پاکستان کو آگ اور خون میں دھکیل کر خود لندن اپنے گھروں کو لوٹ جائیں گے ، شریف فیملی کے کافی لوگ بمع ذاتی ملازمین پہلے سے ہی پاکستان چھوڑ چکے ہیں ۔

About aapakistan

We are not saying that every single politician is corrupt and greedy. There are many good intentioned people in politics today who want to work honestly for the people of Pakistan. But the current system of polity does not allow honest politicians to function. We are also not claiming that every single person who joins our party will be hundred percent honest. We are saying that it is the system that has become very corrupt and needs to be changed immediately. Our aim in entering politics is not to come to power; we have entered politics to change the current corrupt and self-serving system of politics forever. So that no matter who comes to power in the future, the system is strong enough to withstand corruption at any level of governance.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s